Om os

Hos os kan du være sikker på en kvalitetsløsning i alle aspekter. Vi lægger stort arbejde i alle opgaver, vi udfører og der bliver altid kræset om detaljerne. Gennem tiden har vi håndteret en bred vifte af projekter for både Fru. Jensen og den profesionelle. Vi tager gerne en snak med dig omkring dit kommende projekt. Kontakt os i dag og hør nærmere.

En af de ting vi gør meget i her i firmaet er at løse både små og store opgaver. Med den ekspertise vi har, så er vi i stand til at have blik for detaljen og sikrer et flot finish og lang holdbarhed på vores ydelser. Udgifterne på dit projekt bliver holdt nede. Har du behov for at vi arbejder på tværs af forskellige opgavetyper, så er det i princippet ligegyldigt hvad du skal have fixet, så kan vi ordne det for dig.

Alle vores materialer og arbejdsmetoder er af højeste kvalitet, da vi aldrig vil tilbyde dig noget, som vi ikke selv mener vi ville kunne stå inde for.

Cyklen skal holde – og den skal holde længe – derfor….

Danske Cykelhandlere har gennem en certificeringsordning givet forbrugerne større tryghed ved køb af cykel og/eller ved reparation.

Krav til certificering hos din cykelhandler

Certificeringen, som markedsføres under navnet DIN CYKELFAGMAND stiller krav til cykelhandleren. Derfor er det ikke enhver cykelhandler, der kan certificeres som Din Cykelfagmand. Certificeringen kræver, at personalet jævnligt opdaterer deres viden om cykeltyper, udstyr og gear- og bremsesystemer. Værkstedet skal leve op til præcise krav, både hvad angår værktøj og udstyr, og butikken skal have styr på rutinerne.

Garantiordning

Din Cykelfagmand er tilknyttet Cykelbranchens Garantiordning, der sikrer en hurtig og reel behandling, såfremt du af en eller anden grund ikke er tilfreds med dit køb eller reparation. Nærmere oplysninger og skema kan rekvireres hos Danske Cykelhandlere.

Landsdækkende service

Alle eftersyn skal som hovedregel udføres hos den cykelhandler, hvor cyklen er købt. Er du imidlertid flyttet til en anden by, kan eftersynene udføres af enhver cykelhandler, der er medlem af Danske Cykelhandlere. Vær opmærksom på, at i det tilfælde kan første eftersyn ikke påregnes at være omkostningsfrit.

Udvidet reklamationsret til 3 år

Indgår du en serviceaftale med Din Cykelfagmand, ydes der op til 3 års reklamationsret.

Betingelsen for at opnå den udvidede reklamationsret er, at de fire første serviceeftersyn – hvoraf det første normalt er omkostningsfrit – overholdes og udføres hos din cykelhandler.
Reklamationsretten dækker både reservedele og arbejdsløn, men ikke fejl opstået som følge af hærværk, påkørsel, manglende vedligehold, unormalt brug eller almindeligt slid.
Se de præcise regler under afsnittet Service og reklamationsbestemmelser.

Butikken til årligt eftersyn

Hos Din Cykelfagmand er det ikke kun din cykel, der får et grundigt eftersyn. For at beholde certificeringen skal butikken og værkstedet hvert år dokumentere, at personalets uddannelse er ført ajour, at værkstedet har alt det værktøj og udstyr, der kræves, og at både butik og rutiner lever op til de fastsatte krav.
Derfor får butikken besøg af auditører fra CELF, Nykøbing F, en gang om året. Først når alt er fundet i orden, bliver certificeringen fornyet.

Vil du vide mere så klik på logoet her under.

Farsø: (+45) 9863 3398
Nørregade 73, 9640 Farsø

Aars: (+45) 9862 3665
Jyllandsgade 42, 9600 Aars